2013. január 3., csütörtök

Király szendvics

Évekig nem értettem, mit imádnak az amcsik a mogyoróvajon. Egyfolytában azt láttam a filmekben és a sorozatokban, hogy anyuka reggel mosolygósan elkészíti a gyereknek a kövi szendót: lekvár, mogyivaj, összeborít, héj levág, gyerek a kaját arcba betol.
Ugye nemrég vettem egy üveg mogyivajat, és rájöttem, hogy ez valami borzalom, tömény mogyi, amit én úúúúúútálok. Egy keveset felhasználtam korábban a nagyon gusztustalanul kinéző falatkákhoz, de még így is van/volt egy jó fél üvegnyi. No, itt jutott eszembe a korábban leírt szendó, és persze Elvis.

Következzék hát A KIRÁLY kedvenc szendvicse:
  • 2 szelet kenyér (héj nélkül)
  • lekvár
  • mogyoróvaj
  • banán
1ik kenyeret megkenjük a mogyivajjal, a másikat a lekvárral. Egyiket megpakoljuk felkarikázott banánnal is. Két szelet kenyeret összeborít, szendót kettévág, arcba betol.


Nagyon gusztustalanul néz ki, egy hatalmas kalóriabomba, de most el kell ismernem, az amcsiknak igazuk volt. EZ VALAMI HIHETETLENÜL FINCSÓ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése