2013. január 20., vasárnap

Diós-krémes sütike

Múlt héten olyan jól sikerült a karamellás-diós süti, hogy most is valami hasonpacit készítettem: diós-krémes sütit.
A tésztához kell:
  • 4 tojás
  • 28 deka cukor
  • 1 csomag sütőpor
  • 10 deka darált dió
  • 20 deka rétes liszt
A krémhez kell:
  • 4 evőkanál rétes liszt
  • 4 deci tej
  • 15 deka cukor
  • 20 deka vaj
  • 5 deka darált dió
  • vanília- és rumaroma
A tojássárgákat, cukort és tejet összekeverjük, majd hozzáadjuk a lisztet, diót, sütőport és a keményre felvert tojáshabot. Megsütjük. Mivel a tészta felezésébe belebuktam múlt héten, ezért drága uramat kértem meg a műtétre, aki ezt tökéletesen el is végezte. Persze csak miután kihűlt a tészta.
A krémhez a lisztből, cukorból és tejből pudingot főzünk. Ha meghűlt, hozzákeverjük a dióval kikevert vajat és az aromákat. Tésztalapot megkenni a krémmel, rá a másik tésztalap, hűtőben egy éjszakát tárol. Másnap ehető. Mit ehető, ZABÁLHATÓ!!!! 



Ahogy látszik a képen, szerintem nincs olyan, hogy túl sok krém :) Még jobb szeműek észrevehetik a villán a kis bohócot is - ez kérem az én gyermekkori bohócos villám, szóval nem mostani darab ;)

Jó étvágyat hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése