2015. augusztus 4., kedd

Brokkolis csirkemell

Ahogy örexem, elkezdtem egészségese(bbe)n főzni. Igyexem kerülni a húst krumplival, jógázom satöbbi. Drága férjuram eddig jól viseli a módosított kajákat, jöjjön az egyik új kedvenc.

Kell hozzá:
  • csirkemell
  • egy fej brokkoli
  • sajt
  • fűszerek (só, bors, esetleg gulyáskrém vagy pizzakrém vagy pirosarany)
  • joghurt (gorog)
Csirkemellet darabokra vágjuk (vastagabb szeletekre), sózzuk, borsozzuk. Joghurtot (ki mennyit szeret, én ráöntöttem majdnem fél lityit) kikeverjük az esetleges további fűszerekkel (ki mit szeret, én gulyáskrémet nyomtam bele). Brokkolit szétszedjük kisebb rózsákra, enyhén sós vízben félpuhára főzzük.
Tepsit kikenjük, ráfektetjük a husiszeleteket, rácsappintjuk a brokkolikat, nyakonöntjük a joghurtos nyenyővel. Jóóó sok sajtot reszelünk rá, alufólia alatt megsütjük, majd fólia nélkül megpirítjuk.




Akiknek nem elég hozzá a saláta/savanyúság, nyugodtan egye hozzá a krumplit, rizst, kölest, hajdinát :) Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése