2015. április 5., vasárnap

Azannya csak nem lazannya?!

Elnézést a címért :) Lazannya, avagy eredeti nevén Lasagne. Garfield kedvenc étele ugyebár. Nos, macska nem vagyok, de azért én is szeretem ezt a jó kis olaszos tésztafélét. Lássunk is hozzá. Mire lesz szükségünk?
  • lasagne tészta (nekem egy fél kilós fogyott el)
  • darált hús (jelen esetben 60 deka)
  • só, bors
  • bolognai szósz (üveges, tasakos, házilag főzött - tök mind1)
  • zöldségkeverék (mélyhűtött, mert lusta vagyok)
  • tejföl
  • irdatlan mennyiségű sajt (fél kiló...)
Feltesszük főni a tésztavizet, amint forr, beledobálgatjuk a tésztákat, és félpuhára főzzük. Közben elkészítjük a bolognait: hős megpirít, szósszal felönt, fagyasztott zöldség beletesz.


Fogjuk a tepsit, kibéleljük a tésztával.


Megkínáljuk a szósz felével, megpöttyözzük tejföllel.


Betakarjuk tésztával, megint egy adag szósz, megint tészta satöbbi. Amíg tartanak a hozzávalók. A tetejére ráreszeljük a temérdek sajtot.


Becsappintjuk a sütőbe, megsütjük.


Megesszük :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése