2012. november 25., vasárnap

Sportoljunk

Az ugye nem titok, hogy a család igencsak csokoholista. Drága nővérem most éppen forró csokit dobott fel a blogjára (forró csocsi), én egy általa korábban már megalkotott (http://gasztrobarath.blogspot.hu/2012/06/sarkanyos-sport-szelet-kivontam-magam.html) nasikát alkottam, a Karamellás Sport szeletet.
Hozzávalók:
  • háztartási kex (nekem kemény 30 db kellett az edénybe)
  • 1,2 l tej
  • cukor
  • kávé
  • rum vagy rum aroma
  • 3 csomag főzős karamell ízű pudingpor
  • 0,5l Hulala cukrász habtejszín
  • 3 db XXL Sport szelet
1,5 deci tejet, kevés kávét, egy evőkanál cukrot és egy löttyintésnyi rumot vagy rumaromát összekeverjünk. Fogjuk a magas falú edényünket (tepsit, jénait, kinek mije van), és szépen elrendezzük benne a tejeskávéban megmártott kexdarabokat. Most így nézünk ki:


A pudingporokat egy tálkában kikeverjük kb. 1 deci tejjel, ízlés szerint cukorral. A maradék tejet felforraljuk, hozzákeverjük a kikevert pudingport, jó sűrűre főzzük. Még forrón a kexre öntjük. Itt tartunk:


Most türelmesen megvárjuk, amíg teljesen kihűl a krém. Megnézünk közben pár sorozatot vagy filmet. Teljes hűlés után előszedjük a hűtőből a Hulalát, és habverővel felverjük. Mondtam már, hogy a Hulala az egyik legjobb dolog a világon? Seperc alatt felverődik, térfogatban hatalmasat nő, és alapból cukrozott.
Szóval fogjuk a keményre felvert habot, és a 3/4-ét a krém tetejére pakoljuk. 


Most jön a legkínosabb rész, mert itt gyorsan kell dolgozni. Fogjuk a Sport szeleteket, összetörjük, mikróban megolvasztjuk. Én 2 x 20 mp-t adtam neki, félidőben megkeverve. Fogjuk a nyúlós ragacsot, a maradék habba kanalazzuk, gyorsan felverjük ismét. Ugye azért sietünk, mert a forró cucc a hideg cuccban sitty-sutty összeáll egy csomóba. No de mi ügyesek voltunk, és sikerült egységes csokis hab-masszát létrehozni. Fogjuk a csokis mókát, és rásimítjuk a habra. Én nem igazán voltam ügyes, még nem jöttem rá, hogyan oldjam meg, hogy a habnál nehezebb csokis cucc ne süllyedjen le, ezért ilyen lett:


Most jön a hősiesség része, ugyanis betesszük a hűtőbe, és egy éjszakán át nem nyúlunk hozzá. Másnap ebéd után kockákra szeljük, és betoljuk az arcunkba. 




Nagyon kiadós, a hab csak a becsapás része. Részemről két szelettel fullon voltam.
A receptet ismét Viszmeg Andi kolleganőmtől kaptam.

Jó étvágyat, és HAJRÁ MUSTANGS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése